6.30 - 8.00
|
Schodzenie się dzieci
|
8.00 - 8.10
|
Kontynuacja podjętych w ranku zabaw dowolnych
|
8.10 - 8.20
|
Zestaw ćwiczeń porannych
|
8.20 - 8.30
|
Przygotowanie do śniadania – czynności samoobsługowe
|
8.30 - 9.00
|
Śniadanie – działania w łazience: mycie zębów
|
9.00 - 9.45
|
Zajęcia dydaktyczne pod kierunkiem nauczyciela
|
9.45 - 10.30
|
Zabawy dowolne
|
10.30 - 10.40
|
Czynności samoobsługowe w łazience i szatni
|
10.40 - 11.40
|
Pobyt na świeżym powietrzu
|
11.40 - 11.45
|
Zabawa ruchowa
|
11.45 - 12.00
|
Czynności samoobsługowe w szatni i łazience. Przygotowanie do obiadu
|
12.00 – 12.30
|
Obiad. Mycie zębów.
|
12.30 – 13.00
|
Poobiedni relaks. Zabawy dowolne dzieci
|
13.00 – 14.00
|
Rozchodzenie się dzieci kończących realizację podstawy programowej. Praca indywidualna z dziećmi. Realizacja programów własnych.
|
14.00 – 14.05
|
Zabawa ruchowa
|
14.05 – 14.15
|
Czynności samoobsługowe. Czynności higieniczne
w łazience.
|
14.15 – 14.30
|
Podwieczorek
|
14.30 – 14.45
|
Czynności samoobsługowe w łazience i szatni
|
14.45 – 16.00
|
Zabawy na powietrzu
|
16.00 – 18.30
|
Dyżur popołudniowy
|